آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

بهداد نجفی

بهارا خانم

1390/5/8 23:55
800 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامان دخمل میشود.

 عسلکم وقتی تو دله مامانی بودی و هنوز نمیدونستم شازده پسری ، یه روز که رفته بودم برای خودم گله

سر بخرم اینم برای تو خریدم و قرار بود اگه دخمل شدی اسمت رو بزاریم بهارا . البته من عاشق اسم بهارم

ولی بابا بهروزت یه پیشوند (ا ) هم آخرش اضافه کرد که با اول اسم بهروز و آخر اسم پانته آ بیاد ومنم

استقبال کردم ولی خدا خواست و تو عزیزدلم شازده پسر شدی و  خدا رو صد هزار بار شکر برای پسر

کوچولوی قند عسلمون .

بهدادم شدی (بهترین آفریده خدا برای من و بابایی ات)و ما بی نهایت عاشقتیم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سرباز کوچولو
14 شهریور 90 16:14
eeeeeeeeeeeee
چرا همش مامانا مطلب می نویسن
مگه باباها بچه هاشونو دوس ندارن؟؟؟؟



چرا بابای مهربون باباها هم نینی هارو دوست دارن ولی وقتشون کمه.خوش به حال نینی شما با این بابای فعال و خوش ذوق.
نانی
14 شهریور 90 21:32
ای جونم. ایشااله بهداد عزیز همیشه سالم و خندون باشه


مرسی عزیزم .با دعاهای شما خاله های خوب و مهربون
مامان پارسا
15 شهریور 90 0:43
سلام
وبلاگت با اون عکسای بی نظیر و زیبای بهداد جون خیلی زیبا و قشنگه
پسمل ناااااااااااااااااازتو از طرف من ببوس
به ما هم سر بزن از آشنایی باهات خوشحال میشیم


مرسی مامان پارسا جونی.منم عاشق اسم پسمله گلت هستم .حتما به دیدار پارسا وروجک خاله میام. ببوسش یه عالمهههههههههه.
مامان پارسا
15 شهریور 90 1:42
ممنون که اومدین ومررررررررسی از کامنت قشنگت
ما شمارو لینک کردیم،شما هم اگه دوست داشتین مارو بلینکین


ممنون از شما مامان پارسا جون.حتمادوست من با افتخار لینکتون میکنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد