آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

بهداد نجفی

قبل از "تو"...بعد از "تو "

1391/7/12 12:26
303 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم

تو هم شده ای انقلاب زندگی من

حالا هر آنچه در زندگی من است تاریخ دار شده

قبل از ” تــو ” …. بعد از ” تـــو

قبل از تو کی من با یه تاب تاب عباسی این چنین به اوج میرسیدم

عزیزِ دله ماااادر

قبل از تو کی من با هر الا کلنگی این چنین بالا و پایین میشد نفس هایم

همه ی هستی ِ من

بعد از توست که این چنین قایم میشوم و با صدای شیرینت

داااااااااااااااااااااالی

برق میزند نگاهت و پیدا میشوم

روشنایی ِ چشمااااانم

بعد از توست که این چنین دنیای بی رنگم

دالانی از بهشت شده ست

و قدم میزنم در هوایت

عشق تاریخی ِ من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

آسمانه
2 دی 91 1:03
عزییییییییز دلم فدای این همه احساس ناب و عاشقانه ی مادرانه ت ...


خدا نکنه نازنینم.میبوسمت
مامانی درسا
5 دی 91 3:04
بازم که نیستین ......
مادر خانومی
6 دی 91 18:03
ای جانم .سلام چقدر ماهه این گل پسرتون. از قول ما ببوسیدش. ای جان.


ممنونم عزیزم.
مامان بهداد
12 دی 91 10:39
سلام. وای خدا جونم چقدر ماهه این گل پسر. چه عکسای قشنگی. چه مامان با احساس و با سلیقه ای. از قول من یه چند تا بوس آبدار ازش بکنید.


مرسی از محبتت مامان بهداد کوچولوی بانمک.
غریبه
17 دی 91 1:12
چقدر جمله اول نوشته ات را دوست دارم.
علاقه مند به دریاها
18 دی 91 8:33
چه گل پسر نازی....هزار ماشاءالله.....چه مامان مهربونی هم داره ....خوشحالم کردی که بهم سر زدی...امیدوارم که شاد باشی در کنار خانواده ی نازنینت...


ممنونم عزیزم. از محبتت و دعای خوبت سپاسگذارم.
نفس
18 دی 91 12:47
سلام
خوبین؟من خیلی بچه ها رو دوست دارم میدونم خیلی پاک هستند......ببوسین پسر ماهتونو مامان پانی!


مرسی نازنینم. معلومه که خودت هم قلب صافی داری که بچه ها رو دوست میداری.
ممنون از ابراز محبتت
گلبرگ
18 دی 91 16:19
خیلی وبلاگ قشنگی دارید با اجازه لینکتون می کنم


ممنون عزیزم.
افسون
23 دی 91 13:25
مرسی عزیزم که به ما سر زدی.پسر نازنینت رو ببوس.واقعا که زندگی هر مادری بعد از دنیا اومدن بچهه اش اینجور میشه.
راستی ما هم سبزیها رو تو یه تراس کوچیک کاشتیم.ولی تهران الان سرده از عید به بعد قطعا میشه کاشت.


ممنونم عزیزم از محبتت و پاسخت. شما هم یونا خان مو قشنگم رو ببوس
سمانه مامان ستایش
27 دی 91 2:59
سلام دوست خوبم.کجایین؟دیگه به ما سر نمیزنی
دلم براتون تنگ شده بود.
بهداد گلمو ببوس


سلام دوست مهربونم. مرسی از محبتت و اینکه به یادمون هستین.
کوتاهی منو بزارید پای بی حوصلگی ِ این روزها.
زودی میام برای دیدن روی ماه دختر گلمون
سمانه مامان ستایش
27 دی 91 17:03
امیدوارم روزهای بی حوصلگی زودتر تموم بشن و همیشه شاد و سرحال باشی دوست خوبم.
چیزایی که میخواستی رو برات تلگراف کردم مامان پانی


مرسی گلم منم خیلی امیدوارم با ورود به ماه اسفند و تولد گل پسرم حوصله های رفته برگرده.ببوس عروسکم رو
عاطفه
30 دی 91 20:36
خیلی باحساس بود.....انگار حرف دل همه مامانا بود........آفرین


ممنونم عزیزم. عاشقی خاصیت تمام مادرهاست.
آسمانه
1 بهمن 91 2:15
کوشی دوستم؟ بیا یه چیزی بنویس، بخونمت، حالم خـــــــــــــــــــــــــــــــــوب شه


قربونه نگاهت که همه چیزو خوب میخونه نازنینم.بوووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد