آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

بهداد نجفی

ماجراهای من و جورابم

1391/11/19 23:12
352 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها فسقل ِ پا کوچولوی خونه ی ما ،

 تا بهش میگم " پسرم ، عزیزم"  "بیا  جوراباتو پات کنم،  سرامیک ها سرده، پاهای کوچولوی ِ خوشگلت درد

 میگیره ، به سرعت برق میره از هر جای خونه هاپوووویی و قور قوریشو میاره و اول باید یکی یکی جورابارو تو

پای این جانوران دوست داشتنی بکنیم و بعد یه دوری اطراف منزل بزنن تا اجازه صادر بشه  و 

 این جان، آور لحظه های بی 

جانمان راضی بشه  جوراب ها رو به پاهای نازنینش بپوشیم.

 ومن عاااااشق همین لحظه های جان بخشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

گلبرگ
19 بهمن 91 13:34
اخ گفتی
پسرک ما که تا جوراب پاش می کنیم که یخ نزنه اون پاهای کوچولوش، ثانیه ای بعد می بینیم جورابا ریختن کف اتاق، ما هم بی خیال می شیم


آخ گفتی
قربون پاهای کوچولوی این مرد کوچولوهامون.
ببوسیدآریا نازنینم رو
زنبق
19 بهمن 91 23:59
به نام خالق یکتا
سلام.خوبین؟پسر گلتون خوبه؟
من شدم پایه ثابت پست های شما از پسر کوچولوتون...
ماشاالله...خدا حفظش کنه...
خیلی سخته نی نی داری و همچنین خیلی لذت بخشه...دختر منم 1 سال و 9 ماهشه...ولی من تازه وبلاگ درست کردم برای خاطراتش...خوشحالم میکنید اگه باهام در ارتباط باشید...هنوز راستش زیاد بلد نیستم اینجا چور باید از نی نی م بنویسم تا حالا همش توی دفتر برای خودش خاطراتشو نوشتم.حالا برام سخته یه کم اینجا نوشتن...ممنون میشم راجع به کلاسهایی که فرزندتونو میبرین منم در جریان بذارید.
راستی درباره ی مسواک زدن لطفا به منم کمک کنید...هنوز نتونستم یادش بدم...ولی خودش خیلی علاقه منده!نمیدونم چطور باید یادش بدم!هرچی جلوش مشواک میزنم انگار نه انگار باز گاهی میبینم به قول خودش مسکاکشو میکشه رو سرش!!
ممنون میشم راهنماییم کنید...


سلام عزیزم خوش اومدی و ممنون از اینکه همراه روزهای مادرانه ام هستی.
منم خاطراتم رو بیشتر توی دفتر نوشتم و مینویسم ولی وبلاگ صفای خودشو داره ، با عکسها همیشه زنده است و مهمتر اینکه یه عالمه دوست خوب پیدا میکنی که با هم همدل و همراهین و اینجاست که سختی های مادری برامون شیرین و خاطره انگیز میشه وقتی میبینیم خیلی ها هستند که مثل خدمونن و متوجه میشیم که چقدر هم بچه ها به هم شبیه هستند در مقاطع مختلف سنی و دیگه خیلی ناراحت نمیشیم از بعضی اتفاقات.
عزیز جان شما هم میتونی با عکسهای گل دخملی شروع کنی و از روی عکسها خاطراتی که برات لذت بخشه رو بنویسی.
در مورد کلاسها هم باید بگم به نظر من که خوب و موثر است برای زیر دوسال کلاسهای بازی مادر و کودک
هست و برای بالای دو سال هم بازی مادر کودکه و هم ارزشهای زندگی که من واقعا مربی برج میلاد رو خیلی دوست دارم .اگه سمت غرب هستی شماره خانه کودک برج میلاد هست 88620383 و میتونی زنگ بزنیو تاریخ دقیق شروع و هزینه اش رو بپرسی.
در مورد مسواک هم بهداد منم زیاد تو خود دستشویی خوشش نمیاد براش مسواک بزنی و بیشتر میخواد آب بازی کنه و من مسواکشو با یه لیوان آب میارم کنارش و خودمم همینطور و با هم مسواک رو میزنیم تو لیوان و میکشیم به دندونمون و اون وسط ها هم بهش میگم بیا تو مسواک منو بگیر برام مسواک یزن و منم برای تو رو و اینطوری خودم یکمی براش تند تند مسواک میکنم و البته گاهی هم اصلا حاضر به هیچ مدل همکاری نمیشه و فقط با مسواک آب میخوره ههههه. تازه میتونی از این مسواک های عروسکی استفاده کنی و همچنین از عروسک هاش کمک بگیری ، مثلا من هاپوو نینی بهداد روکه خیلی دوسشون داره میارم و یه مسواک کهنه هم میگیرم دستم و میگم این مسواک هاپوست و الکی براش مسواک میزنم و بعدم میگم حالا بهدادم مسواک بزنه .
فرشته کوچولو رو ببوسید و انشالله به زودی صورت قشنگش رو تو وبلاگت ببینم .
مامان راضیه
21 بهمن 91 14:59
سلام سلام صد تا سلام
من اومد
وای وای هزار ماشالا چه پسر ماهی چه شیرین عسلی
منم عاشق این بودم بچه ام پسر بشه واسه همین شیطنت های پسرونه
خدا حفظش کنه
از فرصت استفاده کنه پانی جون پابه پاش شیطونی کن


سلام سلام مامان ِشیطونه کیان خوشگلم.
خوش اومدی
عزیزم حالا مونده شیطونی های گل پسرت .انقدر زود میگذزه که باور نمیکنی . نفس بکش نفس ِعمیق تمام این لحظه های زیبا رو.
آسمانه
21 بهمن 91 20:03
ای جان عروسک


جانت بی بلا .بوووووس
مامان راضیه
27 بهمن 91 10:59
سلام پانی جونم
لطفا به وبلاگ من سر بزن به یه مسابقه دعوت شدی عزیزم


مرسی گلم. حتما
یاس نقره ای
3 اسفند 91 2:00
خاله پانی مهربون ممنون که به من سر میزنید
این محبت شما به مهدیه زهرا دو طرفه است
یادمه وقتی اولین عکس مهدیه زهرا رو وقتی نی نی های شما هنوز نیومده بودن تو تایپیک گذاشتم گفتی وای خدا من عاشق این دختر شدم خودم اولین خواستگارشم و....
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه
یادش بخیر


منم بهداد رو خیلییییییییییییییییییییییی دوست دارم
و همچنین خودتو

پیش خودمون باشه ولی من همش به مامان اینام میگم بهداد خوشگلترین پسر تایپیک ماست

راستی پیشاپیش تولدت مبارک عزیز دل خاله


وااااای خاله جون چقدر خوب که منو بردی به خاطرات گذشته واقعا چقدر زود گذشت یادش به خیر.انگار الان هم عکس مهدیه زهرا جونم جلوی چشممه خیلی خوب یادمه دخمل ریزه میزه کوچولو رو که خیلی زود سورپرایزمون کرد و از همه نینی ها زودتر چشم های خوشگلشو به این دنیا گشود و خدا رو شکر برای همه اون روزها و این روزها.
دوست خوووبم چشمات قشنگ میبینه امیدوارم گل پسرم بتونه با سیرت زیباش هم دله همه رو ببره و از خدامه که عروس نازم ،نام زیبای خانم زهرا رو داشته باشه.
میبوسم گل ناز زمستونیمو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد