آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

بهداد نجفی

تو گل سرخ منی

1392/1/6 23:25
589 بازدید
اشتراک گذاری

 تو گل سرخ منی


تو گل یاسمنی

تو چنان شبنم پاک سحری ؟

نه

 
از آن پاکتری

 تو بهاری ؟


نه

 بهاران از توست


از تو می گیرد وام

هر بهار اینهمه زیبایی را

هوس باغ و بهارانم نیست

ای بهین باغ و بهارانم تو!

 



زندگی از تو و


مرگم از توست

قصه ی شیرینی ست

کودک چشم من از قصه ی تو می خوابد

قصه ی نغز تو از غصه تهی ست

باز هم قصه بگو

تا به آرامش دل

سر به دامان تو بگذارم و در خواب روم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سویل واراز
7 فروردین 92 0:07
سلام عزیزم عیدتون مبارک اجازه میدین عکس هفت سین قشنگتونو توی وبلاگ اموزش هنرهای دستی برای مامانها بذارم ؟


سلام عزیزم. سال نو شما هم مبارک باشه. عزیزم هفت سین ما خیلی ساده است فقط من خیلی رنگ و وارنگش کردم. اگر دوست داری باعث افتخاره برام.
سال خوب و خوشی رو براتون آرزو دارم.
مامان ایمان
17 فروردین 92 20:32
عزیزم عید مبارک امیدوارم سال خوبی رو داشته باشی منم لینک کردم
به ماهم سر بزنید


بهار شما هم سبز و دلتون شاد و سال نو مبارک. حتما سر میزنم و ممنون از اینکه به ما سر زدید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد