آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

بهداد نجفی

تولد دو سالگی بهدادم

1392/1/19 0:51
558 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از یک ماه و نیم تاخیر ،امشب موفق شدم یه چندتایی عکس از تولد گل پسرم بدست بیارم.

متاسفانه بعد از یه سهل انگاری بزرگ از طرف اینجانب ، دوربین نازنینمون با کلی عکس گم شد و من موندم یه عالمه حسرت و تاسف.

پسر قشنگم  روز تولدش که امسال مصادف شد با ١٨ اسفند روز تولد خودم ، خیلی سرحال نبود و چون مهمونای عزیزم یکمی دیر اومدن و پسرک شیطون ما هم عادت داره زود میخوابه ،دیگه از ساعت ٩ به بعد یکمی بدقلقی کرد ولی در کل همه چی خوب بود و بهدادم کلی با کیکشو و شمع فوت کردن و بادکنک های رنگی و کادوهای قشنگش کیف کرد .

این چند تا عکس هم از دوربین خواهر جااانم تونستم آپلود کنم .

 

 

شنل کفشدوزکی که دوست خوبم فاطمه جون زحمت دوختش رو کشیده بود که البته باز هم عکس بهتری ازش ندارم. ناراحت

امیدوارم فقط فایل عکسهای دوربینمون دست یه آدم شارلاتان نیوفته و از عکسهای خانوادگیمون سواستفاده نشه.

و در آخر پسرِ عزیز تر از جاااااانم

بهدادم

خیلی خیلی دوست دارم

و خیلی خیلی خدای بزرگ رو شاکرم برای داشتنت و برای بودنت.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زنبق
19 فروردین 92 2:49
سلاااام..........مبارک باشه تولدی که عکسهاشو تازه دیدم...
و ممنون از دلداریت عزیز که اومدی و دلنوشته ام رو خوندی...
بعد هم اینکه چقدر بد که دوربینتون گم شده...
منم تقریبا همدردم باهات چون دوربین ما هم متاسفانه خراب شده و من بسایار دلهره دارم که به تولد دو سالگی فاطمه زهرا که 8 اردیبهششته نرسه...
انشاالله که مثل بچه ی آدم جناب دزد بیاد تحویل بده بهتون!

خوشحال شدم که دیدمت توی عکسها...اما یواشکی بگم...
آقا بهداد ماشاالله چشمم کف پاش توی خوشگلی از مامان و باباش هم جلو زده...
ببوسش...


سلام عزیزم. ممنونم از تبریکت و همدردیت. انشالله زودی دوربینتون درست میشه و عکسای خوشگل از فرشته کوچولوم میندازی و ما هم از دیدنش کیف میکنیم.
عزیزم چشمات قشنگ میبینه. گل پسرم توی
چهره اش معصومیت و پاکی داری که از دنیای ما دور شده و خیلی چیزا که بزرگ تر شده ههههه.
ببوس فاطمه زهرای گلم رو
گلبرگ
19 فروردین 92 21:39
تبریک فراوون واسه تولد گل پسر، الهی همیشه سالم و سلامت سالهای سال تولدش رو جشن بگیرید...
واسه دوربین تون خیلی متاسفم


ممنونم دوست خووووبم.
نارینه
21 فروردین 92 1:11
مبارک باشه تولد بهداد جونم

انشالله سالهای سال زیر سایه پدر و مادر شاد و سلامت باشه ...

با اجازه لینکتون میکنم


ممنونم .منم برای شما بهترین آرزوها را دارم.
متاسفانه لینک وبلاگ شما دیده نمیشه.لطفا دوباره آدرس برام بزارید
مامان راضیه
22 فروردین 92 11:44
هورا هورا تولدت مبارک کفشدوزک کوچولوی خاله
قربون اون چشات برم من
وای پانی جونم چقدر خوشحال شدم عکست و دیدم مطمئن بودیم همین قدر صورت مهربونی داری و همین قدر دوست داشتنی
دوربینت ایشالا پیدا میشه شاید یه جایی گذاشتی یادت نیست
شاد باشی همیشه عزیزم


مرسی مامان کیان جووووونم . چشمات خوب میبینه نازنینم. قربونه محبتت. ببوس فسقل خوشگلمو
یاس نقره ای
27 فروردین 92 17:21
تولدت مبارک بهداد خاله
انشاالله 10000000000 ساله شی
زیر سایه مامان مهربونت و بابات


مرسی خاله جوووونم .بووووس
مامانی درسا
28 فروردین 92 3:51
بهدادی هر چند دیر ولی تولدت مبارک همیشه خوش باشین جمع سه نفره تون همیشه پابرچا


مرسی از محبت همیشگیت عزیزم.ببوس دخمل گلم رو
مامان نیکان
3 اردیبهشت 92 13:22
عزیزم پسر گلم تولدت مبارک
انشالله 120 ساله بشی


ممنونم خاله جون.بوووس
مامان ایمان
4 اردیبهشت 92 20:06
عزیزمممممممممممممممم تولدت مبارک انشالله که صد ساله شییییییییییییییییییییییییییییییی تولدتولد تولدت مبارک عسل خالههههههههههههههههههه


مرسی خاله جون. بووووس
رویا مامان ایلیا
2 خرداد 92 12:46
وای خدا قربونت برم خاله
پانی هزار ماشاله بهداد جونم چه بزرگ شده امیدوارم تولد 120 سالگیشو عکس بذاری امیدوارم زیر سایه مرتضی علی و پدر و مادر همیشه خوشبخت و موفق باشه


به به خاله رویای عزیز.
خوش اومدی خاله جون. مرسی از دعای خوبت و نگاه مهربونت.
ببووووووس ایلیا موشی منو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد