آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

بهداد نجفی

از عالم چه میخواهم؟

1392/9/18 23:35
317 بازدید
اشتراک گذاری

سرم بر سينه ي يار است ، از عالم چه مي خواهم ؟
به چنگم زلف دلدار است ، از عالم چه مي خواهم ؟

تو را ميخواستم ، افتاده اي چون گل ببالينم
فراغم از گل و خار است ، از عالم چه مي خواهم ؟

تو بودي آنکه من ميخواستم روزي مرا خواهد
دگر کي با کسم کار است ، از عالم چه مي خواهم ؟

مرا پيمانه عمري بود خالي از مي عشرت
کنون اين جام سرشار است ، از عالم چه مي خواهم ؟

بيا بر چشم بيخوابم نشين ، گل گوي و گل بشنو
تو يارم شو ، خدا يار است ، از عالم چه مي خواهم ؟

اگر ناليده بودم حاليا از بخت مي بالم
وز آنم شکر بسيار است ، از عالم چه مي خواهم ؟

دلم رنجور حرمان بود و جانم خسته ي هجران
طبيب اکنون پرستار است ، از عالم چه مي خواهم ؟

نميکردم گمان روزي شود بيدار بخت من
کنون اين خفته بيدار است ، از عالم چه مي خواهم ؟

مرا طبعي است چون دريا و دريائي است گوهر زا
چه باک از سهل و دشوار است ، از عالم چه مي خواهم ؟

نگارم مي نويسد ، مستم و تب کرده شوقم
سرم بر سينه ي يار است ، از عالم چه مي خواهم ؟

عماد خراساني

امشب عزیزی منو به یاد شعرهای عماد خراسانی ِ عزیز انداخت ، ازش ممنونم که یادآورم شد که تو را دارم ، از عالم چه میخواهم؟

پسندها (1)

نظرات (2)

نازنین
22 آذر 92 18:35
آخییییییییییییی... هزارماشاا.. بهداد جونم چقدر ناز و خوشگل شده. حتما براش اسپند دود کنید. ممنونم نازنینم.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 آذر 92 6:59
اپم عزیز دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد