آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

بهداد نجفی

آخ جون سوغاتی

1389/5/11 14:20
350 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم

دیشب خواب دیدم گل من به دنیا اومده ولی من هنوز نمی دونم جنسیتش چیه !هرکی میاد به دیدنم ازش میپرسم نینی من چیه! تا اینکه

نوشین جونم پوشکت و باز میکنه و میبینیم که یه گل پسر بلاچه هستی .دوست دارم مامانی اندازه همه گلهای دنیا.

این لباسای خوشگلم نوشین جونم با خاله مهربونم از ترکیه برای جیگرطلای من آوردن! عزیز دلم بیا باهم بگیم دستشما درد نکنه.

به به  جوجوی مامان بازم سوغاتی

عمه لیدا جون برات کلی لباسای خوشگل از بلغارستان سوغات آورده ، عزیزکم چون هنوز معلوم نیست

دخملی یا پسملی، عمه جونت لباسایی آورده که چه دخمل باشی چه پسمل میتونی بپوشی و من لحظه

شماری میکنم برای روزی که این تیتیشای خوشگل رو تو تنت ببینم. نازنینم بازم بیا با هم بگیم

                                       عمه جونی دست شما درد نکنه

راستی اگه بدونی خاله پگاه چه تشک بازی قشنگی برات از کیش آورده ، همین الان از دله مامانت میپری

روش و بازی میکنی ،منکه خیلی دوسش دارم و تو خوردنیه مامان رو مجسم میکنم که توش خوابیدی و

داری با عروسکاش بازی میکنی.

                                     خاله پگاه خوشگلم دست شما درد نکنه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد