آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

بهداد نجفی

بهترین آفریده خدا

1390/1/17 22:12
366 بازدید
اشتراک گذاری

 

بهدادم

از تو ممنونم بخاطر این همه احساس زیبا و بی نظیر...این همه شوق وصف ناپذیر...

از تو بخاطر این مزه خوشی که به من چشاندی...تو که از تمام شیرینی های دنیا شیرین تری

از تو سپاسگذارم...برای نیمه شبهایی که از خواب با صدای دلنشینت ،با خوردن دستهای کوچکت و صدای

ملچ ملوچ هایت ، بیدارم میکنی و به یادم می آوری که من مادر شده ام و تو را از شیره جانم سیراب

میکنم...سپاسگذارم برای چشمان سیاهت که در تاریکی شب ،نگاهم میکنی و بی خوابی که سهل

است ... دلم میخواهد ثانیه متوقف شود از اینهمه شور و احساس...

عزیز دله مادر از تو سپاسگذاریم که مارا لایق واژه پدر و مادر دانستی... 

 قربون قدمهایت ...قدم رنجه کردی و زیر رو رو شد تمام احساسمان

بهدادم (بهترین داده خدا )...به خاطر صبوریت...به خاطر معصومیتت...به خاطر تمام چیزهایی که هستی و خواهی شد

از تو ممنونم.

وای که بر من و دلم چه میشود وقتی به تو شیر میدهم و تو با دقتی وصف ناشدنی مرا از زیر چشمان بی

نظیرت نگاه میکنی و با دستان کوچکت با دستهایم بازی میکنی...

شور انگیزم ...از تو ممنونم... بخاطر خنده هایی که به صورت بابا بهروز مهربانت میکنی و او با تمام وجود

نفس میکشد این پدر شدن به موقعش را...

برکت زندگیم... من برایت تنها آرامش می خواهم و عشق

من مادر تو هستم و دوست دارم بدانی از اکنون تا بی نهایت آغوشم برای تسکینت ...گوشهایم برای

شنیدنت...دستهایم برای یاریت ...و قلبم برای آسایش لحظه هایت میتپد.

دلم میخواهد برای تو عزیزم منحصر به فردترین مادر دنیا باشم...دوستت باشم و عشق و آرامش را بهت

هدیه کنم.

خداوند مهربان یاریمان کند و نگهبان کلبه سه نفره مان باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد