آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

بهداد نجفی

ترانه های بابایی

1390/5/8 11:12
1,032 بازدید
اشتراک گذاری

 

قند عسلم  چند وقته خیلی هوشیار تر و شیطون تر شده. وقتی بابا بهروزش از در میاد تو انقدر دست و پا

میزنه و صدا در میاره که نگو ، تا بابا جونیش بخواد بره دستشو بشوره و بیاد بغض میکنه و ادای گریه کردن

رو در میاره و انقدر شیرین با لب برچیده منو نگاه میکنه که دلم کباب میشه .منم دو هفته ای هست که  از

ساعت ٥ شروع میکنم و شعر بابایی میاد رو براش میخونم و خیلی جالبه که چند روزی هست که شرطی

 شده و وقتی این شعر رو میخوانم ذوق میکنه و بیشتر عکس العمل نشون میده.

                           میاد صدای پایی       صدای آشنایی

                           من میدونم بابا جون     این تویی که میایی

                           منتظر تو بودم        صبح تا حالا تو خونه

                           دلم برات تنگ شده      مامان جونم میدونه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان پارسا
22 شهریور 90 0:30
پارسا هم تازگیها شدیداًبابایی شده و من خیلی خوشحالم از این بابت چون کلی استراحت میکنم
امیدوارم بابایی شدن بهدادجون هم در جهت استراحت کردن بیشتر شما باشه


بهدادم وقتی باباش میاد همش میخواد که بغلش کنه ولی خوب کار که داره مامان جونیش باید در خدمتش باشه.
مامان نی نی گولو
1 مهر 90 0:18
سلام گل خاله
خدا حفظت کنه خیلی نازی


مرسی خاله جونی
مامان نی نی گولو
3 مهر 90 18:39
سلام ناناز خاله
خبر جدید ؟ شیرین کاری جدید ؟ما منتطریم


ای بابا خاله جون با این شیرین کاریهام که وقت واسه مامانم نمیزارم !ایشاالله محمدپارسا جونم که اومد بغلت خودت میگیری مامانم چرا وقت نداره؟
مامان پارسا
13 مهر 90 16:11
سلام
خیلی کم کار شدیاااااااااااااا دلمون برای بهدادجان حسااااااااابی تنگ شده


مرسی دوست مهربونم
امان از دست این پسر بلا که وقت برای مامانه تنبلش نمیزاره.
مامان نی نی گولو
17 مهر 90 22:36
سلام مرسی بهمون سر زدید عزیز خاله روزت مبارک
مامانی سید کوچولو
22 مهر 90 16:24
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد