آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

بهداد نجفی

برای دله خودم

1390/9/8 23:13
375 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم دلم میخواد از تو بنویسم از این روزها و لحظه هایی که همه متعلق به توست.

برای خودم مینویسم ،برای خودم که روزی کمرنگ میشه تمام این صحنه های با تو بودن برایم.

 مینویسم که بدونم چه طعم شیرینی رو با شنیدن آوای ماما ماما مامانت به من چشاندی.

 وقتی دستهای کوچولوت رو به طرفم دراز میکنی و ماما ماما میکنی. وقتی توی اتاقت از خواب بیدار میشی و اولین کلماتت ماما ماماست که از صورت نگرانت و لبهای زیبات شنیده میشه.

 وقتی در آغوشت میگیرم و خودت رو با تمام احساس به سینه ام میچشبونی دلم میخواد دنیا بایسته و اون لحظه تموم نشه.

وقتی نصفه شبها برای شیرخوردن میای بغلم و دیگه حاضر نیستی به تخت خودت برگردی،سرت و توی سینم میبری و یقه لباسم رو محکم میچسبی ، بیشتر و بیشتر عاشقت میشم و با تمام وجود حظ میبرم از این مادری کردنم.

وقتی انقدر میبوسمت که کلافه میشی ولی بازم نگاهه عمیق و زیبات و به چشمهام میدوزی و منتظر بوسه بعدی میشی میفهمم که چرا انقدر دوستت دارم.

میوه دله مادر برای تمام این عاشقانه ها که نصیبم کردی ازت ممنونم و از خدای مهربانم هزاران بار بیشتر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ملمانی درسا
8 آذر 90 23:50
سلام مامان مهربون . بهداد جون خیلی بامزه هستند . فکر میکنم یکی از زیباترین حسهایی که خدا تو وحود ما زنا گذاشته حس مادر بودنمونه . به وبلاگ درسای من هم سر بزنید . خوشحال میشیم .


مرسی مامان درسا جونم.درسته انشاالله خدای مهربان همه بچه ها رو به پدر و مادرهاشون ببخشه.
حتما سر میزنم.
مامانی درسا
11 آذر 90 1:41
سلام پسمل گلم خوبه . دوست من با اجازه تون من شما را لینک کردم .


مرسی مامان درسا مهربون. بووووووووس
نانی
13 آذر 90 0:11
زیبااااااااااااااااا بود


مرسی نازنین. این مادرانگیست که زیباست.
مامان پارسا
14 آذر 90 0:05
خدارو صدهزار مرتبه شکر از بابت تمام خوشیهاتو امیدوام که لذتهای زندگیت پایدار باشند و هر روز بیشتر از دیروز


مرسی مهربونم. هم چنین برای شما و عزیزانت.
سمانه مامان سنا
20 آذر 90 22:40
عاشقیتان مستدام



niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد