آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

بهداد نجفی

آرد بازی

1391/6/3 9:55
423 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مادر امروز آرد آورده بودم تا برات خمیرِ بازی درست کنم و تو موش موشکم از فرصت استفاده کردی و نیم ساعتی با آردها سرت گرم بود. برات جالب بود که وقتی دستت رو میکشی جای انگشت های کوچولوت رو آردها میمونه و با حرکت دستات و پخش و پلاکردن آردها کلی کیف کردی.

دلت شااااد و روزهای کودکیت سرشار از لحظه های زیبا

از اونجایی که آب بازی جزو کارهای هرروزت هست بعد از کلی آرد بازی بردمت و بیست دقیقه ای هم آب بازی کردی خوشگل ماااادر.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه مامان ستایش
22 مهر 91 1:08
بهداد جونم معلومه که حسابی کیف کردی!آردبازی و آب بازی
راستی مامان بهداد جون تاریخ پستهاتون چرا قروقاطیه؟!


بله خاله جوووون پسرم خیلی کیف کرده جای ستایش ِ خوشگلم خالی بود.
سمانه جان از اونجایی که من دیر به دیر پست میزارم مطلب بعضی پستهام مربوط میشه به تاریخ ِ گذشته .
این نینی وبلاگ هم انقدر مجهزه که نمیشه تاریخ ها رو دسته بندی کرد یا من بلد نیستم. نمیدونم در هر صورت تاریخ مطالب قدیمی تر رو دستی خودم تغییر میدم.
آســـــــــــــمانه
3 آبان 91 5:06
خوش باش گلکم خوش باش


بزرگترین آرزوی هر مادری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد