آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

بهداد نجفی

دست ورزی های بهداد کوچولو

1391/6/19 9:31
669 بازدید
اشتراک گذاری

 طبق صحبت های آقای سلطانی برای کمک به دست ورزی ِ کودکان ِ زیرِ ِ دو سال بازی هایی رو با پسرک خوش اخلاقم انجام میدم که واقعا به خاطر این همه تلاش و ذوق و خلاقیتش ماااادرش رو شگفت زده میکنه.

برای نشستن بچه ها تو ابن سن و مشغول شدنشون به کاری ١٠ دقیقه زمان هم خیلی زیاد و خوبه و اینجا بهدادم حدود ٢٥ دقیقه با دقت داشت نی ها رو توی بطری میکرد.

بهدادم تراس خونمون رو خیلی دوست داره و روزی نیم ساعت رو اونجا سرگرمه و منم برای دست ورزی و تمرکزش چند تا از چوب لباس هاشو آوردم و یکیشو آویزون بند رخت کردم و پسر قشنگم خودش به بهترین شکل ادامه داد.

از این کار خیلی خوشش اومده بود و جاهای دیگه هم آویزون میکرد و واقعا من متعجب میشدم از این فکر و دقت و اینکه چطوری تشخیص میداد که کجاها میشه این کار رو انجام بده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان علی
14 آبان 91 20:36
سلام عزیزم خوشحال میشم به وبلاگم سری بزنیدممنون
یاس نقره ای
15 آبان 91 10:39
بهداد خوشگل خاله،چقدر باهوشی و پسر خوبی هستی
هزار ماشاالله
خدا حفظت کنه،راستی من تازه فهمیدم وبلاگ داری وگرنه زودتر بهت سر میزدم
پانی از طرف من ببوسش


مرسی مامانه مهدیه زهرا جووونم .شما هم گل خوشرنگم رو ببوسید
atefe
17 آبان 91 13:39
مرسی که بهمون سرزدید و راهنماییمون کردین.بهداد خان خیلی دوست داشتنیه ...بوسسسس


خواهش میکنم دوست ِ خوبم. بارمان خوشگلم رو ببوس
آســـــــــــــمانه
21 آبان 91 2:57
آفرین به تو مامان دقیق که از لحظه لحظه بالیدن گلت استفاده می کنی ...
ایشالله شاهد آینده ی روشنش باشیم
با هم


مرسی عزیزم . برام دعا کن همیشه اینگونه باشه و باشم .
بهار
12 بهمن 91 10:45
نگاه معصومانه ات و لبخند شیرین تر از عسل تو آدم رو از این دنیا جدا میکنه و به آسمون ها میبره . بهداد نازنینم دستهای قشنگ تو بوی بهشت میده . دلم میخواد همیشه لب های غنچه قشنگت خندون باشه و سلامت باشی
این مهربون مادر و این پدر فداکار رو خدا برات حفظ کنه . خاله خیلی دوست دارم . میبوسمت که مهرت از ابتدا خیلی قشنگ توی دلم خونه کرد .
فرشته کوچولو این علاقه و مهر هدیه خداست ، ازت میخواهم که بزرگ شدی مثل مامان و بابای خوب و مهربونت حفظش کنی و همیشه این گونه سمبلی از یک فرشته زمینی باشی .


بهاااااااااااارم مهربونم ازت ممنونم برای این همه زیبایی که هدیه به دستهای کوچیک پسرم میکنی و این همه مهر که نصیبه من ِمادر میشه از قلب بزرگت.
از خدای مهربان برات شیرین ترین و شادترین وآرام ترین روزها رو آرزومندم.
بهار
12 بهمن 91 11:08




بوووووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد