آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

بهداد نجفی

به بهانه ی بیست ماهگی بهدادم

1391/8/5 23:08
348 بازدید
اشتراک گذاری

پسرِ نازنینم

 

تو کیستــــی که من

 

این گونه به جد

 

در دیار ِ رویاهای ـ خویـــــش

 

با تو درنــــــگ می کنــــم ؟

 

 

 

بیست ماهگی پسرم مصادف بود با عید سعید قربان و منم از فرصت استفاده کردم و ظهر که پدر و پسر در خواب بودند کیک کوچولویی پزیدم و عصری با مامانِ عزیزم به دیدن خاله ی مهربونم که امسال به زیارت خانه خدا مشرف شده بودند رفتیم و گل پسری هم کلی آتیش سوزوند و البته خیلی خیلی هم خوش اخلاق و خوش خنده بود عزیزه دله ماااادر.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مادر خانومی بهداد
19 آبان 91 10:45
بیست ماهگیت مبارک باشه آقا بهداد. بهداد کوجولو با بهداد من دوست میشی؟
به ما هم سر بزنید. با افتخار لینکتون می کنم.


مرسی عزیزم . حتما مادر خانومی ِ آقا بهداد
سمانه مامان ستایش
21 آبان 91 1:40
20ماهگی بهداد جان مبارک
مامان خانوم کجایی؟خوبین؟خوش میگذره دوست خوبم؟
الهی زندگی تون همیشه پر از شادی باشه
من عاشق معصومیت چهره بهداد جونم مامانش


مرسی سمانه جووون. هم چنین تمام لحظه های شما سرشار از سلامتی و شادی.
محبت داری عزیزم به گل پسری ما
ببوووووس دخمله نازنینت رو
آســـــــــــــمانه
21 آبان 91 3:02
با تو درنگ می کنم ...

بیست ماهگیت تهنیت، شاهزاده ی کوچک نازنین





سپاسگزارم عزیزم


نارینه
26 آبان 91 0:50
بیست ماهگیت مبارک ... برات سلامتیو دلخوشی از خدا میخوام


مرسی خاله جون از دعای خوبتون.
atefe
6 آذر 91 14:06
مرسی از راهنماییت،خیلی مفید بود.دوست مهربونم.بهداد گلم و ببوس




خداروشکر عزیزم. خوشحالم که تونستم مفید باشم.
بارمان موشیمو ببوس


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد