آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

بهداد نجفی

بیست و سه ماهگی نازنین پسرم

1391/11/6 11:54
377 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ِ عزیزم حالا که بیشتر از یک ماه به تاریخ ورودت به دنیای سه سالگی نمانده ، ناباورانه نگاهت میکنم ، 

ناباورانه میگویم چون باور کردن این همه عشق ، این همه اشتیاق و این همه احساس نیاز به وجودت سخت 

است.

ولی امروز چشمان سیاهت و نگاهه معصومانه ات یادآوری ام کرد لطف بی پایان آفریدگارم رو و اینکه من چقدر

شاکرم تمامی این لحظه های بی تکرار رو. 

عشق کوچولوی من 

تو هر روز و هر ثانیه برایم تکرار میشوی

نه 

تکراری!

و خدا جااااااااااااانم  برای تک تک این تپش های بی تکرار سپاسگذارتم.

 

پنجم بهمن ماه روز پنج شنبه مصادف با 23 ماهگی بهدادم وقتی از سرکار اومدم، منزل ِزن عمویِ عزیزم برای شام دعوت شدیم و منم سریع دست به کار شدم و برای گل پسرم یه کیک خوشمزه درست کردم . در آخر هم چون عزیز دله مادر عاشق هااااااپویی هستش سعی کردم همون کیک گرد رو شکل کله هاپوو کنم که به خاطر نداشتن ابزار خیلی هم جالب نشد ولی عشق مادر خوشش اومد و با چنان ذوقی شمعشو فوت میکرد که همگی لذت بردیم. 

پارسا جوووووونه خاله هم که عشق و جووونه بهداده و بهدادم انقدر خوشگل دادا میگه که آدم دلش ضعف میره تنها کسی بود که اجازه داشت بارها شمع بهداد رو فوت کنه و بهدادم با ذوق دست بزنه .

 

عشق مادر امیدوارم بتونم همیشه شادی رو توی چشمات ببینم .دوستت دارم پسرک 23 ماهه ی مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

گلبرگ
6 اسفند 91 18:30
مبارک باشه بهدادی
الهی که همیشه سبز باشی


مرسی خاله جووون.بووووس
مامان راضیه
9 اسفند 91 9:13
وای الهی قربونت برم قند عسل
دیگه واسه خودت مردی شدی ها پانی جونم خیلی هنرمندی قربونت برما
دستت درد نکنه که موجبات شادی این فسقل نازنازی و فراهم می کنی


خدا نکنه عزیزم. از هنرمندی هام نگووووو که شرمنده میشم . ببوس کیان جوووونم رو
آسمانه
21 اسفند 91 18:46
عزییییییییییییییییزم کیکت خیلی هم نااااااااااازه عشق مادرانه توش مووووووووج می زنه
همیشه به شادی گلم


ممنونم دوست نادیده ی خووووبم.
شما هم همیشه شاد و سلامت باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد