آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

بهداد نجفی

امان از دست این کتابا!

1391/11/16 13:28
464 بازدید
اشتراک گذاری

 این کتابی که مشاهده میکنید شده بلای جااااان مااااا این روزها. 

صفحه اول کتاب یه نینی ِ از خدا بی خبری رفته آب بازی و لباساشو خیس کرده و زندگی ما رو هم با 

خودش به آب داده هههههه.

میگین نه خودتون ملاحظه بفرمااااایید

اینا کار هر روزه ی ما شده از دست این شیطونک. تا چشمش به کتابش میوفته سریع میره پشت در دسشویی کتاب به دست میگه نِ نِ آبوزی خی (نینی آب بازی کرده خیس شده).  

 داد آبوزی خی (بهداد آب بازی کنه خیس بشه)

حالا هرچی بگو ماااادر به قربونت عزیزم نم کشیدی دیگه از بس آب بازی کردی مگه به خرجش میره . جیغ و داد و هوار و گریه برای آبوزی

یه روز ما یه اشتباهی کردیم خواستیم یه لباس مشکی رو با دست محترم بشوریم مگه گذاشت این فسقلی . حالا فکر کنید تو این زمستونی چه اعصاب و روانی از ما خورد کرده این نیم وجبی .با چه سرعت عمل و سلام و صلواتی  باید خشکش کنم و لباس بپوشمش که مریض نشه .

دیگه تصمیم گرفتم کتاب رو گم و گورش کنم بسکه خستم کرده وروجک خان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

یاس نقره ای
4 اسفند 91 16:59
خاله مواظب باش سرما نخوری هااااااااااااااااااا
آبوزی رو بذار تابستون خاله قشنگم

من که از این کارا میترسم و سعی میکنم حواسشو پرت کنم




مرسی خاله جووونم ما هم خیلی سعی میکنیم ولی بیشتر اوقات متاسفانه موفق نمیشیم. دخمله گلم دانا و حرف گوش کنه ببوسش خیلی زیاااد.
گلبرگ
6 اسفند 91 12:40
وااااااااااااااااااااااااای
از این برنامه ها ما هم داریم نگران نباش
بیشتر وقتی میرم پوشکش رو عوض کنم تموم حموم رو آب ورمی داره


امان از این جوجه های شیطون. بووووووس برای آریا جون
عاطفه
8 اسفند 91 15:21
واااای ،چه ریسکی آبوزی تو زمستون...عزیزم زودتر این کتاب و قایم کن..بهدادو ببوس.


عزیزم دقیقا دو هفته هست که مجبور شدم همین کار رو بکنم فعلا یکمی دارم نفس میکشم. ممنونم از اینکه هستی.شما هم بارمان خوش خندم رو ببوس
مامان راضیه
9 اسفند 91 9:16
آفرین به این مامان مهربون
اگه مراقب گرمای خونه باشی سرما نمی خوره
در عوض کلی این شیرین عسل کیف می کنه
من که می گم پانی جون خودتم برو باهاش آب بازی
ولی از این به بعدم تو انتخاب کتاب دقت کن که به این بلایا دچار نشی یه کتاب بخر که نی نی همه کارا خونه رو تند تند انجام میداده


خونمون خداروشکر خیلی گرمه و منم پایه هستم شدید برای آب بازی ولی نه دیگه دم به دیقه ههههه.
قربونت به اندازه کافی در کار خانه کمک میکند گل پسری(لباس کثیف میکنه که مجبور باشی هر روز لباسشویی روشن کنی. مبل و فرش و میز رو مزین میکنه به انواع خوراکی ها و بعد دستمال میبره و تمیز میکنه و .... بیشتر از این مامانش شرمنده میشه ههههه
الی مامان
12 اسفند 91 21:17
خب اگه قراره "نِ نِ آبوزی خی :چرا نباید
" داد آبوزی خی"؟؟
ای جانم سرما نخوری شما گل آقا


آره واالله منم موندم تو جواب همین سوال؟
مرسی مامان الی جونِ امیر فندقی جوووونم که به ما سر میزنی.بوووووس


الی مامان
14 اسفند 91 9:57
من هم بوس س س س س س
مامان بهداد
18 اسفند 91 15:41
ای جان . قلبون این همه آب بازی و شیرین کاریهات بشم من. بچه اس دیگه . یه روزایی خودشون رو این جوری سرگرم می کنند و ما رو هم نگران. اما همین که لذت میبره و خوشحاله یه دنیا ارزش داره. اگه به من باشه که می گم بی خیال همه چی. بذار که لمس کنه کیف کنه لذت ببره تجربه کنه.
سلامت باشه و خوشحال.


مرسی خاله جووون از محبتت. واقعا دنیای شیرینیه کودکی و پر از دلهره و شادی برای ما که نظاره گر این زیباییها هستیم. گل پسر بانمک رو ببوووووسید
آسمانه
21 اسفند 91 18:49
وای سنام یه دوره این مدلی شده بود یعنی یه جوری که حس می کردم رنگش داره می ره انقد که از صبح تا شب تو آب بود !! همش پیر بود دست و پاهاش ... خییییییییییلی سخت بود اما گذشت الان برام خاطره س


جااااانم قربون دست و پای بلوری دخمل ناز.واقعا انگار هر کاری برای بچه ها دوره ایه ،دوره اش که تموم شه میمونه کلی خاطره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد