آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

بهداد نجفی

روزهای شیرین کودکی

1392/2/5 22:31
442 بازدید
اشتراک گذاری

آرشیو عکسهای پارسال و نگاه میکردم که برخوردم به یکسری عکسهای بهداد که به نظرم برای ثبت خاطرات  

روزهای کودکی جالب و شیرین اومد. 

پسرک نازنینم خیلی علاقه به هرنوع رنگ بازی و نقاشی داره ، یک روز سرد بهمن ماه بود که طبق معمول

روزهای زمستان در چهاردیواریه آپارتمان خانه نشین بودیم و گفتم برای سرگرمی گل پسر چه کنم که تصمیم

گرفتم با یکمی آرد و آب و رنگ خوراکی براش رنگ انگشتی درست کنم و در کنار دلبندم از اولین تجربه های

زندگیِِ کودکم لذت ببرم. 

گفتم بهدادم نقاشی رو این بار به جای دست از راه جدیدی تجربه کنه .

هویچ و سیب زمینی رو با چاقو برش دادم تا به یک نوعی به صورت کلاژ بتونه طرح بزنه .

بهدادم استقبال کرد ، فقط رنگها  زیاد بود و پسرک بی نظیرم به خاطر هیجانش از تمام رنگ ها یک جا

استفاده میکرد و

کاغذ ها غرقه در رنگ شده بود و خیلی طرح ها مشخص نمیشد.

ماااااااااااااااااااادر به قربون مدل نشستنت بره .قلب

گل پسرم آخر هم طاقت نیاورد و با انگشت های کوچولوش به خلق اثر هنری اش ادامه داد.

قصه ي شيريني ست

کودک چشم من از قصه ي تو مي خوابد

قصه ي نغز تو از غصه تهي ست

باز هم قصه بگو

تا به آرامش دل

سر به دامان تو بگذارم و در خواب روم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان راضیه
7 اردیبهشت 92 10:40
آفرین به این مامان با حوصله و مهربون


مرسی عزیزم. بووووووس
مامان آرام
8 اردیبهشت 92 23:35
دلتون سبز و زندگیتون شیریننننن.


ممنونم دوست خوبم
سارا مامان مايا
19 اردیبهشت 92 8:45
وايييييييي خيلي وقت بود كه بهداد عزيزمو نديده بودم ماشالله چقدر بزرگ و اقا شده...پاني جونم افرين به اين ذوق و شوقت مامان مهربون.بهداد گل منو ببوسسسسسسسسسسس


مرسی عزیزم از اینکه هستی. ببوس فرشته کوچولوی خوشگلم رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد