آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

بهداد نجفی

شاهکارهای فسقل خونه ما

1392/2/5 23:21
304 بازدید
اشتراک گذاری

یعنی زندگی ای دارم از دست این فسقل ،

غافل میشم میره سراغ رژ لب ها و کرم های من ِ بیچاره.

 خوب بچم میگه مامانم که از دست خراب کاری های من وقت نداره از اینها استفاده کنه بزار من از خجالتشون

در بیام .

واقعا که این روزها دیدنی شدم از بس که به خودم می رسم.کلافهابرو

من خوش خیال ِ ساده مداد شمعی ها رو گذاشتم جلوی دست آقا و سرخوش از اینکه ١٠ دقیقه است موش موشک داره خودش تو اتاقش نقاشی میکنه ،

آشپزی میکردم که اومده ماما ماما گویان ، کشون کشون من و آورده و شاهکار بی نظیرش رو نشونم میده . 

منم که خوشحاااااااااااااالوقت تمام

البته خدا پدر مادر "می می نی " رو بیامرزه که الان دو هفته ای میشه که کتاب "می می نی ، گل میکشه یا

نی نی " رو براش خریدم و بسی بسیار زیاد تاثیر مثبت داشته روی این خلاقیت های خانه خراب کنی گل

پسر و خدا رو شکر روزی سه بار میاد و کتابشو میاره و میگه آخ آخ می می نی نگا(نقاشی) و بعد میزنه رو

دیوار و خودش میگه نَه نَه می می نی نیشخند

عااااااااااااااااااااااااااااشقتم مااااادر جوووووون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان راضیه
7 اردیبهشت 92 10:38
دلمون واسه این شیرین کاریهات تنگ شده بود خاله
خوش به حالت مامان به این خوبی داری قربونت برم
راستی پانی جون براش رنگ انگشتی بگیر بره تو حمام رو کاشی ها نقاشی کنه که راحتم شسته بشه
هرچند می دونم خلاقیت بهداد جون رنگ رو از تو حموم به جاهای دیگه می کشه


قربونه خاله مهربون و گل پسر خوردنی اش.
چشم خاله جون چه خوب که یادم انداختی ،اتفاقا خیلی وقت بود که تو حموم نقاشی نکرده بودیم.بووووس
زنبق
5 خرداد 92 21:33
میدونی که... حال و روز منمممم همین بود...شب عید پدر بابای بنده خداش در اومد بس که دیوار سابید!!
ببینم؟!اصلا کی این مداد شمعی رو اختراع کرده؟!


به احتمال زیاد هرکی اختراع کرده خیلی سرخوش بوده هههههه.
خدا خیر بده همسر مهربانت رو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد