آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

بهداد نجفی

شبهای بی خوابی

1392/4/20 11:23
244 بازدید
اشتراک گذاری

من نه خود میروم او مرا می کشد

کاه سر گشته را کهربا می کشد

چون گریبان ز چنگش رها می کنم

دامنم را به قهر از قفا می کشد

دست و پا میزنم میرباید سرم

سر رها می کنم دست و پا می کشد

لذت نان شدن زیر دندان او

گندمم را سوی آسیا میکشد

سایه ی او شدم چون گریزم از او ؟

در پی اش میروم تا کجا میکشد

چند هفته ای هست که حسابی بی خواب شدم. تا ٢ نصفه شب هم بشینم پای اینترنت و کتاب بخوانم هم انگار نه انگار . خواب به سراغم نمیاد. میرم تو تخت نفسهای دردانه ام را میشمارم. براش شعر میخوانم و بوسه بارونش میکنم . دستاشو میگیرم تو دستم و انقدر نگاهش میکنم که خوابم میبره. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوثری
20 تیر 92 11:31
با سلام تم پارتی با خدمات زیر درخدمت شماست: حتما سر بزنید و نمونه کارهامون رو ببینید شاید خوشتون اومد http://temparti.blogfa.com/ انواع تم تولد (هم طراحی و هم چاپ) هر طور شما بخواین تم جشن دندونی ، جشن سیسمونی ، جشن قدم ، جشن الفبا و... انواع تقویم(حتی متناسب با تم مورد نظرتون) انواع قاب و فریم عکس ساخت کلیپ جشن تولد و جشن های دیگه ساخت کلیپ از عکسهای کوچولوتون ثبت و یادآوری خاطراتی که هیچ وقت تکرار نمی شن همه جوره در خدمت شما هستیم طراحی و آماده سازی گیفت های مخصوص جشن منتظرتون هستیم حتما به ما سر بزنید
نازنین
10 مرداد 92 19:20
سلام خاله جونی وبلاگ نیکورو آپ کردم... خوشحال میشم بیاید و ببینید...
نوشين مامان آريا
20 مرداد 92 13:56
پاني جان من وب شما رو به دنبال جستجوي خانه ارديبهشت پيدا كردم و با اجازه لينكتون كردم فكر كنم نظري كه دادم مربوط به پارسال ميشد ولي باز ممنون ميشم جوابمو بدين
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد