آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره

بهداد نجفی

بدون عنوان

1392/4/21 14:25
275 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم امروز در جایی این کلام امیر المومنین را خواندم و خیلی خیلی منو به فکر برد دلم خواست برای تو هم بنویسم انشاالله که تو هم روزگاری نه چندان دور به آن فکر کنی و به مادرت .

از کسانی نباشی که بدون عمل صالح به آخرت امیدوار است و توبه را با آرزوهای دراز به تاخیر می‌اندازد. در دنیا مثل زاهدان حرف می‌زند اما در رفتار و کردار مثل دنیاپرستان عمل می‌کند. دیگران را از کارهای بد پرهیز می‌دهد اما خودش از انجام آن‌ها پروایی ندارد. به فرمانبرداری امر می‌کند اما خود فرمان نمی‌برد. نیکوکاران را دوست دارد اما رفتارشان را ندارد. گناهکاران را دشمن دارد اما خودش یکی از گناهکاران است.

علی‌ابن ابی‌طالب، نهج‌البلاغه سنه‌ی 37 هجری قمری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

نازنین
23 تیر 92 14:10
-------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|----------------------| ((--|--------.-------'---- -| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_| با این اسب به وب ما سر بزنید اسب سواری که بلدید؟
توتم
25 تیر 92 10:59
سلام پانی مهربونم. مرسی از پست مختصر و مفیدت. و مرسی از اینکه به وبلاگم اومدی و کلی حرفای قشنگ زدی. هنوز درگیر پروژه مهد هستم. آشیانه رو هم دیدم. و از خیلی از جنبه ها اونو ترجیح دادم به مهد. ولی بین اونجا و مهد ایرانمهر اکباتان شک دارم. تو از آشیانه شناخت بیشتری داری از اونچه که نوشته بودی؟


سلام عزیزم ممنونم از اینکه هستی.
عزیزم من خودم تا حالا آشیانه نرفتم ولی جایی که کار میکنم کارهای فرهنگی ِ وابسته به آشیانه کودک و نوجوانه و از حدود 8 سال پیش که هم مدیر عاملمون و هم حسابدارمون دو تا دختراشون اونجا به قولی بزرگ شدند شناخت دارم که چقدر به بچه ها کمک میکنن برای کودکی کردن صحیح و بدونه اذیت و خستگی از آموزش هایی که این روزها فراگیر شده.در ضمن هر ذوی این همکارای من آقا هستند و جزو اون دسته از پدرهای خیلی فعال و اهل مطالعه و اهل دنیای کودکی و وقتی به من میگه از 3 سالگی با خیال راحت فرزندت رو بزار آشیانه و حتی بعد از پایان دوران مهد بزارش مدرسه دولتی و اطمینان داشته باش بچه های آشیانه هیچوقت دچار مشکل نمیشن و چیزی هم که من از دخترای 10ساله و 8 ساله این آقایون میبینم که چقدر اعتماد به نفس دارند خوشحالم میکنه و راضی.با اینکه مسیر آشیانه به من خیلی دوره ولی انشالله حتما شده دو روز در هفته هم باشه بهداد رو میارم.
امیدوارم تو هم برای برگ گلت بهترین ها رو انتخاب کنی.
مامانی درسا
28 تیر 92 4:45
عزیزم جه فرمایش قشنگی گذاشتی ...... بهدادی رو ببوس
مامان شايان و پرنيا
1 مرداد 92 21:03
دوست خوبم دخملم تو فستيوال زيباترين كودك ايراني شركت كرده.. لطفا به وبلاگش بيا و عكس رو ببين و اگه خوشت اومد به ني ني راي بده
فرشته
1 مرداد 92 23:41
واای ...لرزه بر اندامم افتاد....
مامانی درسا
16 مرداد 92 2:10
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
پیشاپیش عیدتون مبارک


ممنون دوست زلال و مهربانم. عید شما هم مبارک .
زنبق
20 مرداد 92 13:59
سلام... بیا پیشم... منتظرتم بانو... شدید!
نازنین
29 مرداد 92 18:03
ز طرف نیکو به دوست جونی خوشگلش:

برایت دنیایی به زیبایی هر آنچه که زیبایش میدانی آرزو میکنم...




ممنونم نازنینم
زنبق
31 مرداد 92 11:31
سلام. نظر خصوصی براتون گذاشتم...


مرسی عزیزم.
مامان بهداد
1 شهریور 92 18:36
سلام مامانی جان.
خیلی وقته که پست جدید نگذاشتید . خیلی بهتون سر زدم اما دیگه طاقت نیاوردم و خواستم جویای احوالتون باشم.
امیدوارم که خوب باشید و بهداد کوچولوی عزیزم هم در صحت سلامت و عافیت شاد باشه.
دوستتون دارم.

سلام عزیزم .ممنون برای لطف همیشگیت. نمیدونم خیلی این روزها حال و حوصله ندارم با اینکه کلی مطلب دارم ولی تنبلی میکنم.دعا کنید برامون . انشاالله ب زودی میام با کلی عکس . ببوس بهدادم رو

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد