آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

بهداد نجفی

پسرم زرد تر شده

1389/12/14 18:54
357 بازدید
اشتراک گذاری

پسر کوچولوی مامان بعد از ٥ روز زردتر شد و چون خوب نتونسته بود شیر منو بخوره ،بیلی روبینش رفته بود

روی ١٧ و دکترش گفت که باید بستری بشه ، منکه این چند روز به خاطر شیرم انقدر ناراحت بودم و استرس

داشتم حالا صورت مظلوم  و چشمای بی حال پسرمم داغون ترم کرده بود فقط دلم میخواست بشینم و

اشک بریزم و اگه بابا بهروز و مامانی نبودند حسابی خودم و باخته بودم ،به پیشنهاد عمه لیدا از کابوس

بیمارستان رفتن خلاص شدیم و دستگاه کرایه کردیم و یک پرستار باتجربه از بیمارستان میرزا کوچک خان اومد

و طریقه استفاده اش رو برامون گفت و خودشم ٣ روز بعد اومد و خون گرفت و جوابشم از بیمارستان برامون

فکس کرد و خدا رو شکر بعد از ٣ روز ،عسلکم خوب شد. عزیزه دلم خدا میدونه که وقتی مجبور بودیم

چشماتو ببندیم و بزاریمت زیره نور چی بر سر دلمون می اومد و من تمام این سه روز راضی نشدم که

حتی ١ بار هم زمان بیداری بزارمت زیر نور و میزاشتم تا خوابت میبرد بعد این کار رو میکردم و دستهای

کوچولوت و ساعتها تو دستم نگه میداشتم.

  خوشحالم که اون روزهای سخت کوتاه بود و حالا سرحال وسرخ و سفید در آغوشمی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

گلسان
13 مرداد 90 11:44
خداروشكر كه اون روزاي سخت گذشته والان بهداد كوچولو خوشحال و شادان پيش ماماني و بابايي


مرسی مهربونم
مامان پارسا
15 مرداد 90 0:26
خیلی سخته منم تجربشو داشتم
اسم کوچولوتونم خیلی نااااازه مثل خودش


مامان پارسا جون امیدوارم از این به بعد تجربه های شیرینی از روزهای زندگی پسملی داشته باشی. منم عاشق اسم پارسا هستم .ببوسش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد