آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

بهداد نجفی

بهار با تو آغاز میشود

1389/12/20 17:16
643 بازدید
اشتراک گذاری

بهدادم

دلم میخواهد از بهار برایت بگویم

از نو شدن،

            از تازه شدن،

                          از شکوفه ها

تو

بهار منی،

رو به زمستان

              رو به برف

                       رو به سرما

رو به یخ زدگی بودم وقتی پیدا شدی

و حالا نگاهت که میکنم

هر روز نو می شوم

            تازه میشوم

و گل از گلم می شکفد

وقتی می خندی بهار را باور می کنم

و شکوفه هایش را

وقتی نگاهم میکنی،

وقتی با دستان کوچکت لمسم میکنی

زمستان ذوب میشود در برق چشمان سیاهت

                                           امید دل مادر

                                           بهاری باش گل من

                                           شاد باش

                                                  بخند

                                           و کنارمان بمان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد