آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

بهداد نجفی

پارسا و بهداد

1389/12/9 5:01
346 بازدید
اشتراک گذاری

پارسا عزیز خاله دلم میخواد بدونی که خاله پانی روزهای خیلی شیرینی رو با تو نازنینم سپری کرده ،عزیزم

تو اولین کسی بودی که تو اوج جوانی ،حسه زیبا و شیرین مادری رو در من برانگیختی و حالا تمام اون

روزهای خوب که هیچگاه از خاطرم نمیره داره عمیق تر و پررنگ تر با بهدادم تکرار میشه.

نازنین خاله برات بهترین آرزوها رو دارم، از خدای خوبم میخوام که کنار مامان و بابا لحظه های شادی رو

بگذرونی و با سلامتی و موفقیت روزهای زندگیت رو سپری کنی.

                                              

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شایان
15 مرداد 90 2:41
سلام ماماند بهداد جون ! بخاطر داشتن کچولویی به این نازی بهتون تبریک میگم راستی من لینکتون کردم خوشحال میشم به منو شایان وروجک سر بزنید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد