آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

بهداد نجفی

بهدادم روز میلادت مبارک

1389/12/5 10:10
443 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر عزیزم

میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که میشود با آن به رنج زندگی هم دل بست و

میان این روزها و لحظه های شتاب زده عاشقانه تر زیست.

میلاد تو معراج دستهای من است وقتی که روز تولدت را عاشقانه شکر میگویم... 

امروز پنج شنبه روزه پنجم اسفند ماه سال ١٣٨٩ هجری شمسی ، بهداد شیرین تر از جان ما ، با وز٣٤١٠

گرم و قد ٥١ سانتیمتر ساعت ١٠:١٠ دقیقه صبح در بیمارستان ساسان ،توسط آقای دکتر فرامرز مصباح  از

طریق بیهوشی موضعی با عمل سزارین ،چشم های زیباشو به این دنیای خاکی گشود.

                        خدای بزرک هزاران هزار بار شکرت برای این داده زیبات

عزیز دلم وقتی اولین صدای گریه ات رو شنیدم فقط خدا میدونه چه حس و حالی داشتم ،با صدای لرزون و

چشمای گریون فقط از پرستارها میخواستم که زودتر ببینمت و وقتی چشمم به صورت معصومت افتاد قلبم

 زیر رو رو شد و من شدم کسی که تا به حال نبودم ...ماااااااااااااااااااادر

 اولین عکس بهدادم                                   عاشقانه دوستت دارم و امیدوارم امانت دار خوبی باشم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

گلبرگ
21 دی 91 20:13
ای جانممممممممم

لحظه ی قشنگیه
منم هر وقت دلم می گیره فیلم تولد آریا جون و عکساشو می بینم


قشنگ و ناااااب
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد