آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

بهداد نجفی

موش موشکم مسواک میزنه

1391/6/6 16:04
287 بازدید
اشتراک گذاری

 با ورود به اولین روز از هجدهمین ماه زندگی پسرِ نازنینم ،مسواک زدن هم جزو یکی از کارهای روزانه اش شده و خداروشکر خودش هم خیلی مشتاقانه این کار رو انجام میده .

چند ماهی بود که با مسواک آشنا شده بود ولی  خیلی منظم مسواک نمیزد که بعد از ورود به این ماه  البته اگه مادرش تنبلی نکنه روزی دوبار با هم مسواک میزنیم و گاهی هم این وسطا کلک میزنم و بهش میگم بیا تو برای من مسواک بزن و منم برای تو و این میشه که سریع از فرصت استفاده میکنم و دندوناشو تمیز میکنم که البته این کار رو هم مثل خیلی چیزهای دیگه از سمانه عزیز مامان سنا کوچولوی ِ خوشگلم یاد گرفتم و ازش خیلی خیلی ممنونم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آســـــــــــــمانه
21 آبان 91 2:55
ای جان قربون فرشته کوچولو با اون مسواکیدنش

پانی جونم خیلی به من لطف داری اما یه چی بگم؟
یه آن برق گرفتتم، آخه هرچی فکریدم یادم نیومد کی درباره ی مسواک بهت گفتم!
نکنه تو خرزو خانی شبا میای خونه ی ما، ما رو دید می زنی هان؟؟؟

هاااااااا خرزو خان وارد نینی سایت میشود و خیلی چیزها از یه مامان خانمی ِ تحصیل کرده و مهربون یااااد میگیرد البته به شیوه ی خااااموش.
عزیزه نازنینم من تقریبا تمام مطالبی رو که تو تاپیک های مختلف نینی سایت نوشتی رو خواندم و هم چنان هم مرور میکنم و خیلی خیلی ازت ممنونم بابت همه چیزهای خووووب. بووووس

آســـــــــــــمانه
25 آبان 91 3:36
خب چرا خاموش خانمی حیف مامان به این خلاقی نیست که مامانای دیگه رو از ذوق خودش محروم کنه، روشن شو دوست نازنینم، روشن شو


قربونت عزیزم آخه من بیشتر چیزها رو از شماها یاد گرفتم و خیلی نمیتونم ابراز وجود کنم . انشاالله از این به بعد با کمک شما و مطالعه بیشتر روشن میشم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد