آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

بهداد نجفی

برای بابای بهداد

1389/11/19 15:18
415 بازدید
اشتراک گذاری

اگر بیتابم که زودتر زایمان کنم به غیر از دیدن و داشتن پسرمون یک دلیلاصلی دیگه هم وجود داره و اون از بین رفتن این فاصله جسمی بین من و تو ...

واسهاینکه زودتر اون بالشت لعنتی رو که دوماهه موقع خواب بینمون قرار می دیم تا منراحتتر بخوابم رو بردارم....

,واسه اینکه دیگه تنها مجبور نباشی بری روی زمین و با یه پتو وبالشت بخوابی تا من راحت باشم .

واسه اینکه دوباره در آغوش هم قرار بگیریم و از درکنار هم بودن لذت ببریم....واسه اینکه دلم برای

کشتی گرفتن های عاشقانمون  تنگ شده...برایبوسیدنت و دست انداختن تو گردنت بدون اینکه

یک شکم قلمبه بینمون قرار بگیره یک ذرهشده.....دلم برای لحظه های با هم بودنمون تنگ شده.....

بهروز عزیزم

 

مرسی که این روزها همراه و هم نفس و همسفر بد اخلاقیها و بی حوصلگی هام و مریضیها وتغییر قیافه

دادنام بودی....مرسی که بودنت باعث شد که من هیچ وقت احساس نکنم کهنیاز دارم کسی بهم رسیدگی

کنه.....مرسی که با من بودی....ولی باید یک قولی بهم بدیو اون اینکه اگه پسرمون به دنیا اومد من رو به

اندازه سابق دوست داشته باشی وبهم محبت کنی و عشق بورزی و گرنه از  حسودی میمیرم.

عزیزکم تو و پسر کوچولومونو به خدای مهربون میسپارم و امیدوارم سالهای زیادی رو در کنار هم با عشق و صفا

زندگی کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد