آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

بهداد نجفی

شب یلدا

1389/11/30 23:29
345 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنینم

در تمامی این یلدا

برایت رویاهایی آرزو میکنم تمام نشدنی

و آرزوهایی پرشور

برایت آرزو میکنم که دوست داشته باشی ،آنچه را که باید دوست داشته باشی

و فراموش کنی آنچه را که باید فراموش کنی.

برایت شوق آرزو میکنم

آرامش آرزو میکنم

برایت آرزو میکنم که با آواز پرندگان بیدار شوی

برایت آرزو میکنم

دوام بیاوری در رکود ، بی تفاوتی،و ناپاکی روزگار

                  برایت آرزو میکنم که خودت باشی!

 

امشب اولین شب یلدای سه نفره ماست ، منکه سرما خوردم شدید و تب دارم ،بابا بهروزم خسته از سرکار

اومده و داره برام سوپ درست میکنه، پسر گلمم که انگار به جای آمپول پنسیلین که مامانش زده ،شیرینی

خورده که مدام در حال شیطونیه ، قوربونه دست و پاهات برم مامانی که هرروز داره بزرگ تر میشه.

عزیز دلم به عشق اینکه شب یلدای سال دیگه در آغوشمون باشی،چشمم رو روی هم میزارم.

                                    دوستت دارم و ورودت رو به اولین روز زمستون تبریک میگم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد