آقا بـــــــــهدادآقا بـــــــــهداد، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

بهداد نجفی

بن تن

1392/6/17 22:06
751 بازدید
اشتراک گذاری

این بن تن ندیده و نشناخته شده برای ما دردسری که دیگه واقعا نمیدونم چه کنم با این معضل؟

پارسال تابستون پارسا جووونم برای بهداد دوتا بلوز با عکس بن تن خریده بود که گه گداری تنش میکردم و به

 بلوز دادا پارسا میشناختش و دوسش داشتو هر وقت میخواستم بپوشم تنش با ذوق و شوق تنش میکرد و

دادا پارسا گویان ، تو خونه راه میرفت.

و امسال همه زندگیش شده این دو تا بلوز بن تن ناججی و آبی (نارنجی و آبی)

با اینکه اصلا کارتون بن تن رو ندیده و فقط به خاطر عکس پسری که شاید شباهتی با دادا پارساش داره و با

بلوزهای پارسا و ساعت دستش و کیف پولش و اسباب بازی هاش داره ، صبح هنوز چشم باز نکرده اول

نگاه میکنه چی تنشه ، اگه بن تن بود که با ذوق و خنده به من نشونش میده و اگه نباشه بساطی داریم

بلوزی که تنشه رو میکشه بالا و دستاشو در میاره و انقدر میگه درار درار که کلافم میکنه. هرچی میگم مادر

جان بلوزت که خوشگله به خرجش نمیره ، یه روز قایمش کردم انقدر لخت تو خونه گشت و رفت در تراس رو باز

کرد و گفت بن تن خیس و وقتی دید روی بند  نیست  با آه و غصه دنبال بن تن گشت که دلم کباب شد.  

کمدها رو میریخت به هم و منم اصلا بهش توجه نکردم ولی باز هم فایده نداشت .

میترسم اگه زیاد سخت بگیرم روی روحیه اش اثر بذاره از این طرف هم خسته شدم به خاطر این وابستگیش.

فعلا که داریم تحمل میکنیم تا تابستان هم بگذره و این لباس ها جمع بشه تا ببینیم خدا چی بخواد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زنبق
21 شهریور 92 14:37
سلام بانو جان...
ببینید فاطمه زهرا هم به بعضی از لباساش وابستگی زیادی داره مثل لباسی که عکس kity داره ... حالا خدا نکنه که اون لباس پالتو یا یه لباس بافتنی باشه که دیگه شده چله ی تابستون هم گیر بیاره می پوشه!!که البته منم با کلی بدبختی قایمشون کردم و...
اما
یه نکته ای توی کتابی خوندم که جالبه براتون بگم: بچه ها وقتی به مادر توی یه سنی میگن این لباس رو نه...نمیخوام! اون یکی رو میخوام!
مادر باید خوشحال بشه چون بچه داره هویت و شخصیتش و فضای ذهنی شخص خودش رو نشون میده و اعلام نظر می کنه و همین جای شکر داره که بچه داره سیر طبیعی ذهنش رو طی می کنه و مادر نباید جلوش وایسه و در برابر این بروز استقلال مقاومت کنه.
برای خودم جالب بود که اینقدر سر لباس پوشیدن دختری کلافه می شدم... اما واقعا دونستن بعضی نکات، تحمل و هضم بعضی رفتارهای بچه ها رو برای مادرها آسون تر می کنه.
التماس دعا.


سلام دوست خوبم. درست میگی عزیزم میدونم که اینم یکی از مراحل رشدشونه و 6 ماهه که باهاش راه اومدم و شاید باورت نشه اکثر لباساش نو موندن و این دوتا بلوز رو انقدر پوشیده و شستم دیگه رنگ و رو براشون نمونده و از ریخت افتاده و فقط همینه که ناراحتم میکنه وگرنه واقعا چه فرقی میکنه دله بچم به این دو تا بلوز شاده و منم کنارش شادم.دلم نمیخواد این وابستگی اذیتش کنه چون خلاصه اینا هم تاریخ مصرف دارن دیگه ...تا خدا چی بخواد
مرسی از اینکه هستی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بهداد نجفی می باشد